قیمت خرید سنگ لاشه در رشت

اجرای سنگ لاشه در رشت


خرید سنگ لاشه در رشت

سنگ لاشه سنگی طبیعی است که به صورت قطعات کوچک و نامنظم خرد می شود. سنگ لاشه به دلیل زیبایی طبیعی و دوام بالا، انتخابی عالی برای پروژه های ساختمانی است..

انتخاب سنگ لاشه

با توجه به ویژگی ها و کاربردهای مختلف سنگ لاشه، این سنگ انتخابی عالی برای پروژه های ساختمانی است.

مدل های سنگ مالون

مالون نیم تراش : اگر چهار سطح ملات خور ان سابیده شده باشند به ان نیم تراش می گویند بنابر این مالون نیم تراش در رو طرف نمای خود دارای برجستگی هایی می باشدمالون کامل تراش : این سنگ علاوه بر سطوح ملات خور در دو وجه دیگر ینی نمای خود نیز سابیده و صیقلی میباشد .بنابر سلیقه افراد میتواند انتخاب ها متفاوت باشد!

سنگ کوهی چیست؟

یکی از انواع سنگ لاشه، سنگ کوهی است که پس از استخراج سنگ لاشه و اعمال تغییرات در شکل و اندازه آن، این سنگ ایجاد می‌شود.

قیمت انواع سنگ لاشه و کوهی

به‌طورکلی انواع سنگ لاشه و کوهی نه از لحاظ سایز و اندازه، بلکه از نظر ضخامت و وزن به فروش می‌رسند. خوشبختانه ایران دارای معادن بسیار زیادی از سنگ‌های کوهی است و همین امر باعث می‌شود که در این زمینه نیاز به واردات نداشته باشیم و قیمت آن نیز برای مصرف‌کننده داخلی متعادل‌تر باشد.

سنگ لاشه کف چیست؟

نوعی از سنگ های لاشه می باشد. سنگ لاشه کف همان سنگ لاشه می باشد اما سطح آن تقریبا صاف تر از سطح سنگ های لاشه می باشد. به عبارت دیگر سنگ های نامنظم موجود در طبیعت نوعی سنگ لاشه می باشند که با سایش سطح آن ها و با دستکاری به عنوان سنگ لاشه کف مورد استفاده قرار می گیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *